Monday 27 April 2020



Hari Raya Aidilfitri 2020

Salam Lebaran , Hari Raya Aidilfitri 2020

Selamat hari raya aidilfitri diucapkan kepada yang menyambut hari lebaran ; Hari Raya Aidilfitri. Sempena menyambut hari raya aidilfitri yang akan disambut setelah selesai sebulan berpuasa, tentu ramai yang mencari resepi - resepi aneka macam kuih raya untuk disajikan kepada tetamu di hari kebesaran ataupun hanya untuk santapan keluarga; bergantung kepada keadaan PKP yang disebabkan pandemik 2020 ini. Aplikasi ini terdapat pelbagai resepi mudah dan senang kuih raya popular contohnya Almond London, Tat Nenas, Batang Buruk, Biskut Arab, Biskut Suji, Badam Salji dan banyak lagi.

e-Kad raya atau kad raya digital dengan pelbagai desain cantik yang disertakan dengan pantun menarik  . Boleh dihantar melalui sebarang media sosial untuk orang tersayang sebagai pengganti diri walaupun tidak dapat berkunjung ke rumah.

Terdapat jugak informasi tentang amalan - amalan sunat di hari raya aidilfitri yang boleh dilakukan bersama keluarga. Ianya mudah dan ringkas.

Bagi yang terlupa cara atau lafaz niat solat sunat raya aidilfitri, aplikasi ini ada terangkan cara tertib melakukan solat sunat raya aidilfitri dan cadangan surah yang boleh dibaca walaupun solat di rumah.

Menjelang hari raya, tentunya kita perlukan lagu - lagu raya untuk memeriahkan suasana hari lebaran. Aplikasi ini mempunyai lagu - lagu raya popular dan wajib dengar di hari idulfitri. Semoga pagi raya anda lebih meriah dan bermakna dengan lagu - lagu raya ini.

Update terbaru * doa elak wabak

Aplikasi Percuma Selamat Hari Raya Aidilfitri  ini didatangkan dengan pelbagai fungsi :

- resepi - resepi kuih raya popular
- lagu raya hit
- kad raya yang menarik
- amalan sunat raya
- cara solat sunat raya
- doa elak wabak


DOWNLOAD RAYA APP
DOWNLOAD RAYA APP
DOWNLOAD RAYA APP










DOWNLOAD RAYA APP
DOWNLOAD RAYA APP
DOWNLOAD RAYA APP


Terima kasih . Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir batin.



No comments:

Post a Comment